Ubisoftova igra sa srednjevjekovnim motivima i likovima For Honor od srijede je dostupna za PC, PlayStation i Xbox One i to u multiplayer, ali i verzijama za jednog ili dvoje igrača, što autor i preporučuje, prije svega u online co-op varijanti, a podijeljena je na tri poglavlja, od kojih svako prati heroja jedne frakcije.

Francuski gejmerski studio naglasio je da je beta verziju testiralo čak šest miliona igrača, koji su u igri proveli više od dvije milijarde minuta. Samo PC beta verziju igralo je 1,8 miliona gejmera, što je za Ubisoft rekordna brojka svih vremena.

Budući da će se igra dopunjavati, gejmerima je ponuđena sezonska propusnica za igre koja se može kupiti uz For Honor ili kao Gold Edition.

Animacije 

Igra sa srednjevjekovnim ratnicima na prvi pogled djeluje veoma jednostavno, no karakteriše je veoma složena kombinacija lakih i teških napada, odbrana, trikova, dugih i kratkih faza oporavka, iznenađenja, trovanja i jezivih pogubljenja. Animacije su bogate i odlično izvedene, zvukovi postojani, što igri daje gotovo stvaran ambijent. Razlog su zbog kojeg igra nosi oznaku 18+ upravo su brutalne scene borbe koje su izuzeto realistično prikazane.

Scena borbe u veoma malom broju slučajeva može biti završena bez odrubljene glave onoga ko izgubi bitku, a kako bi igrač spriječio da upravo on bude ovako poražen ponuđeno mu je mnoštvo opcija i režima igre u svakoj klasi. Prije početka igre moguće je pogledati tutorijale za početnički i napredni nivo, kao i mogućnost vježbanja uz elemente vještaćke inteligencije.

Protivnici

Kroz svaki mod u For Honoru igrač se bori protiv vještačke inteligencije. Igra protiv AI sistema može biti veoma dinamična, no nesumnjivo je bolje i donosi dodatna iznenađenja kada se igra protiv drugog protivnika online, što igrača tjera da koristi više dostupnih opcija i da dublje zaroni u sistem borbe koji se ne svodi samo na naizmjenične napade i odbranu.

Napredna borilačka taktika uključuje trikove pomoću kojih je moguće početi napad, a potom ga obustaviti. U ovakvoj situaciji protivnik koji uoči da je strijela bačena na jednu stranu kako kojoj se on kreće da je odbije može biti zavaran, a oružje može biti usmjereno na onu stranu na koju ne očekuje. Da bi se ostvario uspjeh zahvaljujući nespremnosti protivnika potrebna je određena količina vježbe, no kada se ova taktika razradi zavaravanje protivnika postaje više nego zabavno, dok će on teško moći razlikovati stvarni napad od lažnog.

Nivoi i napadi

Igru dodatno bogatijom čine različiti nivoi izdržljivosti, pariranja, prekida stražarenja i specifičnih poteza od kojih dalje zavisi opasna igra na ivicama litica i mostova.

Napadi se najčešće odvijaju bez prekida dok se izdržljivost igrača ne smanji, nakon čega postaju spori i otežani, što protivnik može veoma jednostavno da okrene u svoju korist. Manje vještog protivnika takođe je, osim lažnim napadima, moguće zavarati i mijenjanjem intenziteta i vrste borbe.

Da bi se ovo prelaženje s različitih stilova napada i nivoa energije usvojilo tako da za protivnika bude potpuno iznenađenje potrebni su vrijeme, posvećenost i strpljenje koje, svakako, nije karakteristika onih gejmera koji žele impresivne rezultate za kratko vrijeme, zbog čega i ovdje postoje velike razlike u dostignućima onih koji igru žele da imaju samo na listi gejmerskih iskustava i onih koji temeljno proprate svaku ponuđenu opciju.

Režimi igre

For Honor nije igra koju je moguće igrati kratko, jer da bi se ostvarili bolji rezultati potrebno je navići se na napredne režime igre. Jedan od moćnijih upravo je Revenge Mode, koji je takođe i moćno sredstvo praćenja pojačanja napada i njihovog održavanja neprekidnim, zahvaljujući kojih dok god ima izdržljivosti igrač neće biti oboren.

Opcija Guard Break omogućava a se sačeka protivnik i priredi mu se iznenadni napad, a ukoliko on dva puta zaredom odabere blok opciju biće ga mnogo jednostavnije pobijediti, ostavljajući ga bez mogućnosti igranja u istom režimu.

Mogućnost korišćenja vještačke inteligencije je dostupna svima tokom vježbe, no oni koji je preskoče otkriće koji sve teži načini postoje da unaprijede svog učesnika u borbi. Stoga ne treba da iznenadi ako već na početku budete bačeni s litice.

Jedno veoma važno sredstvo u borbi je čelik, kojeg je besmisleno tek tako trošiti mijenjajući ga za dodatne ponuđene stavke u igri. Nivo čelika obračunava se nakon postignutih ciljeva i završenih borbi, dok drugi elementi na koje se on, kao valuta trgovine tokom igre može trošiti, imaju značaj tek u kasnijim fazama igre, zbog čega se preporučuje da razmjena ne počne prerano.

Kako do igre

For Honor, koji je u prodaji od srijede, na Steamu je moguće kupiti po cijeni od 59,99 eura za osnovni do 99,99 eura za Gold Edition. Za ou igru Ubisoft je naveo koji su minimalni i preporučeni hardverski zahtjevi.

Minimalni

(rezolucija 720p, 30FPS)

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (samo 64-bit)

CPU: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 ili sličan odgovarajući

GPU: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 s 2GB VRAM ili više | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 s 2GB VRAM ili više

RAM: 4GB

Preporučeni

(rezolucija 1080p, 60FPS)

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (samo 64-bit)

CPU: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 ili sličan odgovarajući

GPU: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 s 2GB VRAM ili više | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 s 2GB VRAM ili više

RAM: 8GB

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s